Banner SumaClicks

viernes, 18 de marzo de 2016

Allò que surts de casa i dius "vaig a fer un Rocky". I comences a córrer des de l'altra punta de la ciutat en direcció Montjuïc, pim pam pim pam... I em trobo a la plaça espanya amb un palau nacional per conquerir. I dins el meu cap sona la música de Rocky que m'empeny cap a dalt. Les cames em van soles. Arribo a l'última escala exhaust però feliç, faig la foto del triomf, em menjo dos kit kats, i canvio de pel·lícula. Ara és Forrest Gump. Si he arribat fins aquí, per què no puc creuar també l'estat de Michigan? I començo una nova sessió de retorn a casa. Montjuïc, Paral·lel, pg Colom, parc de la Ciutadella, Pere IV, casa. No mho crec. Han estat només 16,5 km, però em sento un ultra-trailer.


Aquesta foto es pot veure també a Instagram http://ift.tt/1SXuWxB

No hay comentarios:

Publicar un comentario